Urząd Miejski – zmiany w obsłudze klienta

Od poniedziałku 18 maja 2020 roku Urząd Miejski w Gostyniu zmienia zasady funkcjonowania i przyjmowania interesantów. Nadal istnieje ryzyko związane z pandemią i zarażenia się koronawirusem, w związku z tym na początek osobiste załatwienie sprawy będzie możliwe w ograniczonym czasie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.30 - 12.00.

W tym celu w obydwu budynkach urzędu (Rynek 2 i ul. Wrocławska 256) zostaną utworzone stanowiska obsługi interesantów.

Ze względu na istniejące zagrożenie nadal zachęcamy, aby przed przyjściem do magistratu skontaktować się telefonicznie z pracownikami Urzędu, pozwoli to urzędnikom przygotować np. niezbędne dokumenty, uzyskać informacje w danej sprawie, umówić się na konkretną godzinę i w ten sposób do niezbędnego minimum ograniczyć kontakt bezpośredni. W takich przypadkach ważne jest by w Urzędzie pojawiła się tylko osoba, której dana sprawa dotyczy i która nie wykazuje żadnych objawów chorobowych.

Wszelkie sprawy można także załatwiać telefonicznie lub elektronicznie. W sprawach nagłych, pilnych należy kontaktować się od 7.30 do 15.30 pod numerem telefonu 65 575 21 10, po godzinach urzędowania pod numerem 507 154 706.

Przy załatwianiu spraw urzędowych zachęcamy do korzystania z elektronicznych form obsługi poprzez e-boi, epuap. Sprawdź w „Poradniku klienta” jak załatwić sprawy w poszczególnych wydziałach. Wykaz wszystkich pracowników urzędu wraz z numerami telefonów znajdziesz w BIP.

Prosimy o dokonywanie wpłat opłaty skarbowej przelewem na wskazane poniżej konto Bank BNP Paribas Bank Polska S.A. nr 90 1600 1462 1834 5236 6000 0005.