Zawiadomienie ws.budowy elektrowni słonecznej w Starym Gostyniu

BURMISTRZ GOSTYNIA

63-800 Gostyń, Rynek 2

Gostyń 21.03.2023 r.

GKOS.OS.6220.3.2023


Zawiadomienie

 

            Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 2000 ze zm.), dalej k.p.a., w związku z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1029 ze zm.), dalej ustawa ooś

 

zawiadamiam strony postępowania

- że 27 lutego 2023 r., na wniosek

 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie elektrowni słonecznej o mocy do 2 MW wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. ewid. nr 208/10, obr. Stary Gostyń, gmina Gostyń, powiat gostyński, woj. wielkopolskie.

W związku z powyższym strony mogą zapoznać się osobiście lub przez pełnomocnika z wnioskiem i materiałami dostarczonymi przez wnioskodawcę, dotyczącymi ww. zamierzenia oraz zgłosić swoje uwagi w siedzibie Urzędu Miejskiego w Gostyniu przy ulicy  Wrocławskiej 256, w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Referacie Ochrony Środowiska - pok.16, w godzinach pracy Urzędu.

- że pismem z dnia 21.03.2023 r., na podstawie art. 64 ust.1 pkt 1, 2 i 4 oraz art. 78 ustawy ooś Burmistrz Gostynia zwrócił się do: Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Poznaniu, Dyrektora Zarządu Zlewni Wód Polskich w Poznaniu oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Gostyniu o wyrażenie opinii przed wydaniem decyzji ooś.

 

 

                                                                                                                                       z up. Burmistrza Gostynia

                                                                                                                                       Marzena Paluszkiewicz

                                                                                                                                       Naczelnik

                                                                                                                                      Wydziału Gospodarki Komunalnej

                                                                                                                                      i Ochrony Środowiska

 

 

 

 

 

Art. 49 k.p.a. Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.

 

Art. 74 ust. 3 ustawy ooś Jeżeli liczba stron postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przekracza 10, stosuje się art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego.